Αυτό το διάστημα τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας δουλεύουν πολύ πάνω σε θέματα που αφορούν το νερό και τη σημασία που έχει για τη ζωή μας, την υγεία μας και τον πλανήτη μας. Έτσι, στην τάξη μας ασχοληθήκαμε με τα υγρά στοιχεία, θάλασσα, ποτάμι, λίμνη. Τι είναι το καθένα και ποιες οι διαφορές ανάμεσα τους; Αφού περιηγηθήκαμε  στο διαδίκτυο και σχολιάσαμε πολλές  εικόνες, τα ποτάμια φάνηκε να εντυπωσιάζουν περισσότερο τα παιδιά και εστιάσαμε σε αυτά. Τα φράγματα φάνηκαν περίεργα στα παιδιά, τα οποία στην αρχή τα θεώρησαν απλά κτίσματα , χωρίς να μπορούν να σκεφτούν τη χρήση τους. Όταν όμως είδαμε εικόνες μεγάλων ποταμών ,με γρήγορη και έντονη ροή, κάποιο παιδί είπε ότι ίσως το νερό αυτό να έφευγε με ορμή έξω και να πλημμύριζε τον τόπο, εάν δεν υπήρχε το φράγμα για να το συγκρατήσει. Έτσι μιλήσαμε για την προστασία που προσφέρουν τα φράγματα και για το πόσο χρήσιμα είναι. Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και η κάθε ομάδα προσπάθησε να φτιάξει ένα γερό και ισχυρό φράγμα που τίποτα δε θα μπορούσε να το διαπεράσει. Οι ομάδες των μηχανικών έβαλαν κάτω τις ιδέες τους και επιστράτευσαν ότι υπήρχε μέσα στην τάξη, τουβλάκια, καρέκλες, μέχρι και την κούνια με το αρκουδάκι- μωρό μέσα  και μας μας παρουσίασαν τις σπουδαίες δουλειές τους.